Zážitkové darčeky, originálne darčeky - NajZážitky.sk

 
 
 
 
 

Potrebujete poradiť? Volajte (Po - Pia: 08:30 - 16:00): +421 948 392 388

 
 
 
Úvod > Zážitkové darčeky, originálne darčeky - NajZážitky.sk
 

FAQ- Často kladené otázky

Čo sú to darčekové zážitky a ako ich môžem zakúpiť cez internet?

Čo je zážitok ako darček?

Zážitok ako darček je moderná forma obdarovania k sviatkom, výročiam alebo aj potešenia seba samého. Zážitky tu boli stále. Zážitková agentúra Vám však ponúka všetky tieto zaujímavé aktivity na jednom mieste, s mnohými výhodami. Zážitky sa v poslednej dobe stali zaujímavejšou alternatívou ku klasickým vecným darčekom. Človek pri nich prežije niečo výnimočné, často si nimi splní svoj detský sen a preto je pre neho takýto darček nezabudnuteľný.

Ako sa dá takýto zážitok kúpiť v internetovom obchode?

Takto zakúpený zážitok v internetovom obchode Vám bude doručený vo forme darčekového poukazu, na základe ktorého môžete zážitok absolvovať.

Je takýto zážitok vhodný na darovanie?

Samozrejme. Nakoľko je zážitok vystavený na darčekovej poukážke a je k nemu pribalený sprievodný list so všetkými potrebnými informáciami, je takýto poukaz vhodný na darovanie. Zážitok je určite vhodný darček na Vianoce, darček na Valentína, na narodeniny či meniny alebo akýkoľvek iný sviatok alebo výročie.

Pre koho sú zážitkové darčeky určené?

Zážitkové darčeky sú vhodné pre všetkých. Naša ponuka je rôznorodá, preto nie je problém nájsť netradičný darček pre muža (tandemový zoskok padákom, let stíhačkou, či jazda na Ferrari), originálne darčeky pre ženy(klasická masáž, zmena vizáže, romantický pobyt), ale aj darčeky pre seniorov, pre deti alebo ak chcete odmeniť svojich verných zákazníkov, určite ich využijete ako zaujímavé firemné darčeky.

 

Objednanie zážitku

Ako si vybrať zážitok?

Všetky zážitky sa nachádzajú v našej ponuke na adrese www.najzazitky.sk zaradené do jednotlivých kategórií podľa charakteru zážitku. Na základe Vašich požiadaviek si teda môžete vybrať zážitok, ktorý Vám vyhovuje alebo ktorý Vás zaujal. Každý zážitok obsahuje detailný popis ako aj podmienky, za ktorých je možné ho absolvovať.

Ako postupovať, keď už mám zážitok vybratý?

Ak ste si už z našej ponuky vybrali zážitok, jednoducho ho vložíte do virtuálneho košíka kliknutím na ikonu Košík. V prípade, že sú pri zážitku uvedené viaceré ceny(podľa dĺžky zážitku, typu alebo lokality) označte guličkou konkrétny typ, o ktorý máte záujem. Zážitok sa Vám automaticky vloží do košíka a budete presmerovaný na stránku, na ktorej bude uvedený prehľad zážitkov, ktoré chcete objednať, možnosť pokračovať v nákupe alebo isť do pokladne.

Zážitok som si vybral a vložil do košíka? Ako mám pokračovať pre dokončenie objednávky?

Po vložení zážitku do košíka pokračujte do pokladne, kde je nutné vybrať vyplňiť všetky povinné údaje, vybrať preferovaný spôsob dopravy a prípadne nám k objednávke pridať poznámku. Následne po potvrdení objednávky Vám na uvedenú e-mailovú adresu obratom príde potvrdenie Vašej objednávky so všetkými údajmi.

 

Platba a doručenie zážitkového poukazu

Ako môžem za objednaný zážitok zaplatiť?

Pri objednaní zážitku máte možnosť výberu spôsobu platby medzi platbou na dobierku a bezhotovostnou platbou- prevodom na účet. Pri platbe na dobierku uhrádzate plnú sumu až pri prebratí zásielky. Pri bezhotovostnej platbe je nutné plnú sumu uhradiť na účet našej zážitkovej agentúry(prevodom na účet alebo priamym vkladom). Údaje k platbe(číslo účtu, kód banky a variabilný symbol) budú uvedené v potvrdení objednávky, ktoré Vám bude automaticky doručené na Váš e-mail po objednávke. Až po jej pripísaní Vám bude objednaný zážitok odoslaný.

Ako a kedy mi bude darčekový poukaz na zážitok doručený?

Zážitok vo forme darčekového poukazu Vám bude zaslaný Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou ešte v deň objednania(to platí v prípade objednávky do 12:00 v pracovný deň) alebo nasledujúci pracovný deň. V prípade úhrady bezhotovostnou platbou je poukaz zaslaný až po pripísaní čiastky na účet. Zásielka je štandardne dodaná na Vašu adresu nasledujúci pracovný deň.

Môžem už zaplatený a doručený poukaz vrátiť?

Áno, zakúpený poukaz je možné na základe platného zákona vrátiť do 7 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu. Obratom Vám bude zaslaná plná suma za objednaný zážitok. V prípade, že túto zákonnú lehotu nestihnete, je možné poukaz vrátiť do 30 dní od jeho doručenia. V takomto prípade Vám bude obratom vrátená suma znížená storno poplatok podľa platných obchodných podmienok(15% zo sumy objednávky, minimálne vo výške 15 EUR).

 

Okamžité zaslanie darčekového poukazu vo formáte PDF

Kedy a ako mi bude doručený poukaz na zážitok pri zaslaní poukazu vo formáte pdf?

V prípade, že ste si ako spôsob doručenia vybrali zaslanie darčekového poukazu vo formáte pdf, ten Vám bude doručený na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke v deň pripísania úhrady na náš účet,. V prípade, že potrebujete poukaz čo najskôr, je nutné nás telefonicky kontaktovať a poukaz Vám bude zaslaný prioritne. Všetky podklady(darčeková poukážka, sprievodný list, faktúra) Vám budú zaslané vo formáte pdf spolu s doporučeným postupom pre tlač. Poukaz je zaslaný po pripíjaní čiasky na náš účat, prípadne po zaslaní potvrdenia o úhrade.

Môžem tento zážitkový poukaz darovať hneď po doručení?

Áno, takýto poukaz môžete ihneď po vytlačení darovať.

Ako je možné takto objednaný zážitok uhradiť?

Takto objednaný zážitok je možné uhradiť len bezhotovostnou platbou- prevodom na účet.

 

Rezervácia termínu a samotné absolvovanie zážitku

Mám darčekový poukaz na zážitok. Ako ho môžem využiť a rezervovať si termín?

Pre rezerváciu termínu je nutné na e-mailovú adresu obchod@najzazitky.sk zaslať kód darčekového poukazu, preferovaný termín, kedy chcete zážitok absolvovať(odporúčame uviesť 2-3 termíny) a kontakt. Tieto termíny preveríme u prevádzkovateľa aktivity. V prípade, že bude termín voľný, zašleme Vám záväzné potvrdenie objednávky. Ak žiadny z termínov nebude vyhovujúci, dohodneme náhradné termíny, ktoré Vám budú vyhovovať.

Kde môžem samotný zážitok absolvovať?

Všetky potrebné informácie pre absolvovanie zážitku(čas, miesto, kontakt na zodpovednú osobu atď.) Vám budú zaslané spolu so záväzným potvrdením termínu.

Čo ak sa v dohodnutý termín nebude môcť zážitok zrealizovať(nepriaznivé počasie alebo iné okolnosti)?

V prípade zážitkov, ktoré sú závislé na počasí bývate niekoľko dní pred absolvovaním zážitku v kontakte s prevádzkovateľom, aby ste si priebežne potvrdili, či je počasie vyhovujúce. Ak ho nebude možné absolvovať, dohodnete si spolu náhradný termín. Rovnako si s prevádzkovateľom dohodnete náhradný termín v prípade akýchkoľvek iných okolností, ktoré bránia bezpečnému absolvovaniu zážitku.

Je možné už záväzne rezervovaný termín zrušiť?

Záväzne rezervovaný termín je možné zrušiť len pri závažných okolnostiach, ktoré bránia absolvovaniu zážitku. Takéto okolnosti je nutné bezodkladne nahlásiť prevádzkovateľovi. Pri niektorých zážitkoch, ktoré sú limitované počtom, kapacitou atď. sú v popise uvedené storno podmienky, ktoré sú záväzné.

 

Platnosť darčekové poukazu

Aká je platnosť darčekového poukazu?

Štandardná platnosť darčekového poukazu je 12 mesiacov od jeho vystavenia. Nakoľko sa v ponuke nachádzajúaj sezónne zážitky, s ich absolvovaním počas platnosti zážitkového poukazu nie je problém.

Čo ak nebude možné absolvovať zážitok počas platnosti poukazu kvôli problémom na strane prevádzkovateľa zážitku?

V prípade, že sa kvôli technickým problémom zo strany prevádzkovateľa(prípadne kvôli nevyhovujúcim podmienkam pri sezónnych, najmä zimných zážitkoch) nebude dať zážitok absolvovať počas platnosti poukazu, bude Vám bezplatne predĺžená platnosť zážitkového poukazu pre jeho bezproblémové absolvovanie.

 

Výmena zážitkového poukazu

Je možné už zakúpený zážitok vymeniť za iný z ponuky NajZážitky.sk?

Zakúpený a zaplatený zážitok je možné vymeniť za akýkoľvek iný z našej ponuky v rovnakej alebo nižšej cene(počet nových zážitkov nie je obmedzený, dôležitá je konečná suma). V prípade, že máte o záujem o zážitok, ktorý je vo vyššej cene, je nutné najskôr uhradiť tento rozdiel. Pre výmenu zážitku je nutné nás kontaktovať na e-mailovej adrese obchod@najzazitky.sk

Je výmena darčekového poukazu spoplatnená?

Nie, výmena darčekového poukazu je zdarma. Za túto službu naviac neúčtujeme žiadne administratívne poplatky.

Ako mi bude doručený nový poukaz?

Nový darčekový poukaz Vám bude doručený mailom vo formáte pdf. Tento nový poukaz si je preto potrebné pred absolvovaním vytlačiť.

 

Prečo by som mal kúpiť zážitok práve cez NajZážitky.sk?

Naša agentúra NajZážitky.sk je najväčšia zážitková agentúra na Slovensku. Spolupracujeme len s overenými dodávateľmi, takže sa na spokojnosť so zážitkom môžete spoľahnúť.

Samozrejmosťou je doručenie zážitku do 24 hodín(v prípade objednania do 12:00 hod), prípadne okamžité zaslanie zážitkového poukazu vo formáte pdf, platnosť darčekového poukazu 12 mesiacov, bezplatná výmena za iný zážitok a Vaša spokojnosť.