Ako to funguje

 
 
 
 
 

Potrebuješ poradiť? Volaj (Po - Pia: 08:30 - 16:00): +421 948 392 388

 
 
 
Úvod > Ako to funguje
 
Trhák týždňa
07.10.2019
Trhák týždňa
Vyhliadkový let balónom - Bratislava. Zľava 10% + 10 minút navyše Dokonca zostáva ešte
0 ďeň
01 hodina
14 minút
28 sekúnd
 
 

Ako to funguje

Čo sú to darčekové zážitky a ako ich môžem zakúpiť cez internet?

Čo je zážitok ako darček?

Zážitok ako darček je moderná forma obdarovania k sviatkom, výročiam alebo aj potešenia seba samého. Zážitky tu boli stále. Zážitková agentúra ti však ponúka všetky tieto zaujímavé aktivity na jednom mieste, s mnohými výhodami. Zážitky sa v poslednej dobe stali zaujímavejšou alternatívou ku klasickým vecným darčekom. Človek pri nich prežije niečo výnimočné, často si nimi splní svoj detský sen a preto je pre neho takýto darček nezabudnuteľný.

Ako sa dá takýto zážitok kúpiť v internetovom obchode?

Takto zakúpený zážitok v internetovom obchode ti bude doručený vo forme darčekového poukazu, na základe ktorého môžeš zážitok absolvovať.

Je takýto zážitok vhodný na darovanie?

Samozrejme. Nakoľko je zážitok vystavený na darčekovej poukážke a je k nemu pribalený sprievodný list so všetkými potrebnými informáciami, je takýto poukaz vhodný na darovanie. Zážitok je určite vhodný darček na Vianoce, darček na Valentína, na narodeniny či meniny alebo akýkoľvek iný sviatok alebo výročie.

Pre koho sú zážitkové darčeky určené?

Zážitkové darčeky sú vhodné pre všetkých. Naša ponuka je rôznorodá, preto nie je problém nájsť netradičný darček pre muža (tandemový zoskok padákom, let stíhačkou, či jazda na formule), originálne darčeky pre ženy(klasická masáž, zmena vizáže, romantický pobyt), ale aj darčeky pre seniorov či pre deti alebo ako zaujímavé firemné darčeky.

 

Objednanie zážitku

Ako si vybrať zážitok?

Všetky zážitky sa nachádzajú v našej ponuke na adrese www.najzazitky.sk zaradené do jednotlivých kategórií podľa charakteru zážitku. Na základe svojich požiadaviek si teda môžeš vybrať zážitok, ktorý ti vyhovuje alebo ktorý ťa zaujal. Každý zážitok obsahuje detailný popis ako aj podmienky, za ktorých je možné ho absolvovať.

Ako postupovať, keď už mám zážitok vybratý?

Ak si si už z našej ponuky vybral zážitok, jednoducho ho vložíš do virtuálneho košíka kliknutím na ikonu Košík (v prípade, že sú pri zážitku uvedené viaceré lokality, vyber tú, o ktorú máš záujem). Zážitok sa ti automaticky vloží do košíka a budeš presmerovaný na stránku, na ktorej bude uvedený prehľad zážitkov, ktoré chceš objednať, možnosť pokračovať v nákupe alebo isť do pokladne.

Zážitok som si vybral a vložil do košíka. Ako mám pokračovať pre dokončenie objednávky?

Po vložení zážitku do košíka pokračuj do pokladne, kde je nutné vyplňiť všetky povinné údaje, vybrať preferovaný spôsob dopravy a prípadne nám k objednávke pridať poznámku. Následne po potvrdení objednávky ti na uvedenú e-mailovú adresu obratom príde potvrdenie tvojej objednávky so všetkými údajmi.

 

Platba a doručenie zážitkového poukazu 

Ako môžem za objednaný zážitok zaplatiť?

Pri objednaní zážitku máš možnosť výberu spôsobu platby medzi platbou na dobierku a bezhotovostnou platbou- prevodom na účet. Pri platbe na dobierku uhrádzaš plnú sumu až pri prebratí zásielky. Pri bezhotovostnej platbe je nutné plnú sumu uhradiť na účet našej zážitkovej agentúry (prevodom na účet alebo priamym vkladom). Údaje k platbe(číslo účtu, kód banky a variabilný symbol) budú uvedené v potvrdení objednávky, ktoré ti bude automaticky doručené na tvoj e-mail po objednávke. Po jej pripísaní ti bude objednaný zážitok odoslaný.

Ako a kedy mi bude darčekový poukaz na zážitok doručený?

Zážitok vo forme darčekového poukazu ti bude odoslaný elektronicky vo forme E-pokazu okamžite po uhradení, prípadne Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou ešte v deň objednania (to platí v prípade objednávky do 13:00 v pracovný deň) alebo nasledujúci pracovný deň. V prípade úhrady bezhotovostnou platbou je poukaz zaslaný až po pripísaní čiastky na účet. Zásielka je štandardne dodaná na tvoju adresu nasledujúci pracovný deň.

Môžem už zaplatený a doručený poukaz vrátiť?

Áno, zakúpený poukaz je možné na základe platného zákona vrátiť do 7 dní od dátumu doručenia bez udania dôvodu. Obratom ti bude zaslaná plná suma za objednaný zážitok. V prípade, že túto zákonnú lehotu nestihneš, je možné poukaz vrátiť do 30 dní od jeho doručenia. V takomto prípade ti bude obratom vrátená suma znížená storno poplatok podľa platných obchodných podmienok (15% zo sumy objednávky, minimálne vo výške 15 EUR).

 

Okamžité zaslanie darčekového poukazu vo formáte PDF

Kedy a ako mi bude doručený poukaz na zážitok pri zaslaní poukazu vo formáte pdf?

V prípade, že si si ako spôsob doručenia vybral zaslanie darčekového poukazu vo formáte pdf, bude ti doručený na e-mailovú adresu, ktorú si uviedol pri objednávke v momente pripísania úhrady na náš účet. 

Môžem tento zážitkový poukaz darovať hneď po doručení?

Áno, takýto poukaz môžeš ihneď po vytlačení darovať.

 

Rezervácia termínu a samotné absolvovanie zážitku

Mám darčekový poukaz na zážitok. Ako ho môžem využiť a rezervovať si termín?

Rezerváciu termínu zrealizuješ jednoducho na našej stránke Rezervácia termínu. Stačí uviesť kód poukazu, svoje údaje a okamžite ti bude zaslaný kontakt na prevádzkovateľa, s ktorým si dohodneš konkrétny termín realizácie zážitku.

Kde môžem samotný zážitok absolvovať?

Všetky potrebné informácie pre absolvovanie zážitku(čas, miesto, kontakt na zodpovednú osobu atď.) ti budú zaslané na e-mail pri rezervácií termínu.

Čo ak sa v dohodnutý termín nebude môcť zážitok zrealizovať (nepriaznivé počasie alebo iné okolnosti)?

V prípade zážitkov, ktoré sú závislé na počasí bývas niekoľko dní pred absolvovaním zážitku v kontakte s prevádzkovateľom, aby ste si priebežne potvrdili, či je počasie vyhovujúce. Ak ho nebude možné absolvovať, dohodnete si spolu náhradný termín. Rovnako si s prevádzkovateľom dohodnete náhradný termín v prípade akýchkoľvek iných okolností, ktoré bránia bezpečnému absolvovaniu zážitku.

Je možné už záväzne rezervovaný termín zrušiť?

Záväzne rezervovaný termín je možné zrušiť len pri závažných okolnostiach, ktoré bránia absolvovaniu zážitku. Takéto okolnosti je nutné bezodkladne nahlásiť prevádzkovateľovi. Pri niektorých zážitkoch, ktoré sú limitované počtom, kapacitou atď. sú v popise uvedené storno podmienky, ktoré sú záväzné.

 

Platnosť darčekové poukazu

Aká je platnosť darčekového poukazu?

Štandardná platnosť darčekového poukazu je 12 mesiacov od jeho vystavenia. Nakoľko sa v ponuke nachádzajúaj sezónne zážitky, s ich absolvovaním počas platnosti zážitkového poukazu nie je problém.

Čo ak nebude možné absolvovať zážitok počas platnosti poukazu kvôli problémom na strane prevádzkovateľa zážitku?

V prípade, že sa kvôli technickým problémom zo strany prevádzkovateľa (prípadne kvôli nevyhovujúcim podmienkam pri sezónnych, najmä zimných zážitkoch) nebude dať zážitok absolvovať počas platnosti poukazu, bude ti bezplatne predĺžená platnosť zážitkového poukazu pre jeho bezproblémové absolvovanie.

 

Výmena zážitkového poukazu

Je možné už zakúpený zážitok vymeniť za iný z ponuky NajZážitky.sk?

Áno, výmenu poukazu, ktorý nebol rezervovaný alebo uplatnený, jednoducho zrealizuješ na stránke Výmena zážitku. Stačí zadať kód poukazu, ktorý chceš vymeniť. Automaticky ti bude vytvorený nový poukaz na nákup v rovnakej hodnote, ktorý si budeš môcť uplatniť na kúpu nového zážitku.

Je výmena darčekového poukazu spoplatnená?

Nie, výmena darčekového poukazu je zdarma. Za túto službu naviac neúčtujeme žiadne poplatky.

 

Prečo by som mal kúpiť zážitok práve cez NajZážitky.sk?

Naša agentúra NajZážitky.sk je najväčšia zážitková agentúra na Slovensku. Spolupracujeme len s overenými dodávateľmi, takže sa na spokojnosť so zážitkom môžeš spoľahnúť.

Samozrejmosťou je doručenie zážitku do 24 hodín (v prípade objednania do 13:00 hod), prípadne okamžité zaslanie zážitkového poukazu vo formáte pdf, platnosť darčekového poukazu 12 mesiacov, bezplatná výmena za iný zážitok a tvoja spokojnosť.