Obchodné podmienky

🔥 Opäť v ponuke! Zážitkový Romantický pobyt na vrchole Chopku. Zaži noc v nadmorskej výške 2004 m.n.m. 🚠

Kategórie
 
 
 
 
 
Trhák mesiaca
15.03.2024
Trhák mesiaca
JAZDA V ŠPECIÁLNOM MUSTANGU RS3 SO ŠPRINTOM NA LETISKU 2768 Do konca zostáva ešte
26 dní
20 hodín
19 minút
36 sekúnd
 
 

Všeobecné obchodné podmienky zážitkovej agentúry NajZážitky.sk

(ďalej aj ako „obchodné podmienky“ alebo „VOP“)

Obchodná spoločnosť Enjoy Group s.r.o., so sídlom: Námestie Š. Moysesa 42/14, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 46 668 659, DIČ: 2023508234, IČ DPH: SK2023508234, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 22182/S, ktorá je prevádzkovateľom portálu NajZazitky.sk, vydáva tieto všeobecné obchodné podmienky

I. Vymedzenie pojmov

Prevádzkovateľ: obchodná spoločnosť Enjoy Group s.r.o., so sídlom Námestie Š. Moysesa 42/14, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 46 668 659, DIČ: 2023508234, IČ DPH: SK2023508234 prevádzkujúca portál www.NajZazitky.sk (ďalej len ako „Prevádzkovateľ“).

Kupujúci: fyzická, prípadne právnická osoba nakupujúca na stránke www.NajZazitky.sk (ďalej len ako „Kupujúci“).

Držiteľ poukazu: Kupujúci prípadne tretia osoba, v prospech ktorej bol Zážitok zakúpený a ktorá môže čerpať Zážitok na základe Zážitkového poukazu (ďalej len ako „Držiteľ poukazu“) a na ktorú prechádzajú z Kupujúceho všetky práva a povinnosti vyplývajúce z týchto obchodných podmienok.

Poskytovateľ služby: subjekt ponúkajúci Zážitok prostredníctvom portálu Prevádzkovateľa. Poskytovateľ služby je zodpovedný za realizáciu Zážitku (ďalej len ako „Poskytovateľ služby“).

Darčeková poukážka: poukážka s unikátnym kódom, bezpečnostným kódom a platnosťou oprávňujúca Držiteľa poukazu uplatniť si zľavu v hodnote uvedenej na tejto poukážke na nákup Zážitku na stránke www.NajZazitky.sk.

Depozit: uložené peniaze – vklad u Poskytovateľa služby ako platba prijatá v rámci celkovej tržby t.j. peňažné plnenie, ktoré Poskytovateľ služby prijal v mene Prevádzkovateľa od Kupujúceho na základe sprostredkovaných zmlúv t.j. za Kupujúcim objednanú a zaplatenú Darčekovú poukážku/Zážitkový poukaz.

Zážitok: služba, ktorú ponúka Poskytovateľ prostredníctvom portálu www.NajZazitky.sk. Zážitok obsahuje špecifikáciu služby, cenu a podmienky využitia služby. Prevádzkovateľ po objednaní Zážitku vystaví Kupujúcemu Zážitkový poukaz na jeho absolvovanie o Poskytovateľa (ďalej len ako „Zážitok“).

Zážitkový poukaz: je poukaz na Zážitok s unikátnym kódom, bezpečnostným kódom a platnosťou oprávňujúci Držiteľa poukazu čerpanie Zážitku u Poskytovateľa špecifikovaného v tomto poukaze. Neoddeliteľnou súčasťou Zážitkového poukazu sú priložené informácie a podmienky k realizácií Zážitku, ktorými je Držiteľ poukazu povinný sa riadiť (ďalej len ako „Zážitkový poukaz“).

II. Objednanie Zážitku

Poskytovateľ uverejňuje Zážitky na portáli www.NajZazitky.sk, ktoré si môže Kupujúci zakúpiť.

Vyplnením objednávkového formulára na stránke www.NajZazitky.sk Kupujúci objednáva Zážitok.

Kupujúci sa zaväzuje zaplatiť za objednaný Zážitkový poukaz alebo Darčekovú poukážku kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky (ďalej len ako „Kúpna cena“).

Objednávka sa stáva záväznou v momente uhradenia ceny za Zážitok.

Prevádzkovateľ je poverený od Poskytovateľa, s ktorým má uzatvorenú zmluvu, na preberanie ceny za Zážitok.

Daňové doklady vydáva Poskytovateľ, ktorý je predajcom služby.

Právnická osoba, resp. fyzická osoba - podnikateľ, ako Kupujúci, má nárok na obdržanie faktúry, ktorú vystaví prevádzkovateľ služby. Túto skutočnosť je povinný Kupujúci oznámiť Poskytovateľovi, prípadne Prevádzkovateľovi spolu s uvedením fakturačných údajov.

Poskytovateľ nie je povinný vystaviť daňové doklady fyzickým osobám, nepodnikateľom.

Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody, ktoré vzniknú Kupujúcemu, prípadne Držiteľovi poukazu v dôsledku zle uvedených informácií zo strany Kupujúceho, prípadne Držiteľa poukazu.

Kupujúci môže zakúpenú darčekovú poukážku darovať tretej osobe - Držiteľovi poukazu. V takom prípade Kupujúci stráca nárok na čerpanie Zážitku a tento nárok prechádza na Držiteľa poukazu spolu so všetkými právami a povinnosťami vyplývajúcich z týchto obchodných podmienok.

III. Depozit

Prevádzkovateľ prijíma kúpnu cenu za poskytnutú Darčekovú poukážu/Zážitkový poukaz od Kupujúceho na svoj depozitný účet.

Prevádzkovateľ je povinný poukázať kúpnu cenu od Kupujúceho za poskytnutú Darčekovú poukážku, alebo Zážitkový poukaz na bankový účet Poskytovateľa služby v zmysle ich interných dojednaných zmluvných podmienok.

IV. Dodacie podmienky

Dodacia doba doručenia Zážitkového poukazu, resp. Darčekovej poukážky Kupujúcemu začína plynúť odo dňa obdržania záväznej objednávky pri platbe za tovar na dobierku.

Pri ostatných spôsoboch platby začína plynúť dodacia doba odo dňa prijatia platby.

Predpokladaná doba doručenia uvedená na stránke www.NajZazitky.sk pri konkrétnom spôsobe doručenia má informatívny charakter a nie je záväzná.

Prevádzkovateľ nezodpovedá za oneskorené dodanie Zážitkového poukazu alebo Darčekovej poukážky zavinené doručovateľskou spoločnosťou (napríklad Slovenská pošta alebo kuriérska spoločnosť) alebo elektronickou poštou.

V. Vzťah medzi Prevádzkovateľom a Kupujúcim, resp. Držiteľom poukazu

Prevádzkovateľ nevstupuje do zmluvného vzťahu medzi Kupujúcim a Poskytovateľom.

Prevádzkovateľ prenajíma Poskytovateľovi priestor na stránke www.NajZazitky.sk, prostredníctvom ktorého uzatvára Poskytovateľ zmluvy s Kupujúcimi na využitie Zážitkov na základe vystavených Zážitkových poukazov. Prevádzkovateľ je len sprostredkovateľom Zážitku a predmetné služby nepredáva ani neposkytuje.

VI. Zodpovednosť Prevádzkovateľa a Poskytovateľa

Poskytovateľ je plne zodpovedný za plnenie Zážitku podľa jeho špecifikácie v čase objednania Zážitku ako aj za jeho kvalitu a rozsah a naplnenie všetkých práv Kupujúceho, resp. Držiteľa poukazu súvisiace s uplatnením Zážitku. Poskytovateľ je taktiež zodpovedný za správnosť informácií o Zážitku ako aj jeho cene, resp. cenách, ktoré Prevádzkovateľ na stránke www.NajZazitky.sk uvádza.

Kupujúci berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za plnenie Zážitku.

Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za žiadne škody vzniknuté v súvislosti s uplatnením Zážitku u Poskytovateľa.

Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je tak povinný uplatňovať svoje práva a povinnosti vyplývajúce z kúpy a realizácie Zážitku u Poskytovateľa

VII. Platnosť poukazu

Platnosť Zážitkového poukazu a Darčekovej poukážky je 12 mesiacov od dátumu vystavenia, pokiaľ nie je uvedené inak.

Platnosť Zážitkového poukazu a Darčekovej poukážky je pevná a nie je možné ju predĺžiť, pokiaľ nie je dohodnuté inak. V prípade ich nevyužitia v rámci platnosti nemá Kupujúci alebo Držiteľ poukazu nárok na vrátenie sumy za nevyužité služby.

VIII. Výmena Zážitkového poukazu

Kupujúci prípadne Držiteľ poukazu má nárok na výmenu Zážitkového poukazu, ktorý nebol rezervovaný alebo uplatnený, za iný Zážitkový poukaz z ponuky uvedenej na stránke www.NajZazitky.sk. Výmena je možná za iný poukaz v rovnakej alebo nižšej cene, ako cena pôvodného poukazu v čase jeho zakúpenia. V prípade záujmu o výmenu za poukaz vo vyššej cene Kupujúci, prípadne Držiteľ poukazu uhradí rozdiel medzi týmito cenami.

Pre výmenu poukazu je nutné zaslanie požiadavky na e-mail: obchod@najzazitky.sk s uvedeným kódom pôvodného Zážitkového poukazu a presnú špecifikáciu požadovaného Zážitkového poukazu. Nový poukaz bude vystavený s platnosťou do dátumu uvedeného v pôvodnom Zážitkovom poukaze.

IX. Reklamácia

Reklamácia objednaného Zážitkového poukazu, Darčekového poukazu alebo realizácie Zážitku je nutné urobiť bezodkladne, najneskôr do 14 kalendárnych dní, od zistenia vady písomne prípadne e-mailom na adresu: obchod@najzazitky.sk .

Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je povinný v reklamácií uviesť detailný popis vady a kód poukazu, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje.

Prevádzkovateľ je povinný do 30 dní od doručenia reklamáciu vyriešiť. V prípade zamietnutia reklamácie je povinný zaslať písomné vyjadrenie poštou prípadne e-mailom Kupujúcemu, resp. Držiteľovi poukazu.

Kupujúci fyzická osoba – spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. Ak Prevádzkovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu prostredníctvom https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

V prípade oprávnenej reklamácie má Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu právo na kompenzáciu, zľavy, prípadne odstúpenie od zmluvy.

X. Storno objednávky

Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 30 kalendárnych dní od dodania tovaru v prípade, že Zážitkový poukaz, resp. Darčekovú poukážku nevyužil. Odstúpenie od zmluvy musí byť písomné. Toto písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy je nutné zaslať spolu so Zážitkovým poukazom alebo Darčekovou poukážkou, dokladom o jeho kúpe a číslom účtu, na ktorý má byť vrátená suma poukázaná.

Prevádzkovateľ je povinný vrátiť plnú sumu za tovar do 14 kalendárnych dní od doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy spolu s potrebnými náležitosťami. V prípade vrátenia tovaru Kupujúcim v zákonnej lehote náklady na vrátenie tovaru hradí Kupujúci.

Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy v prípade porušenia zmluvných povinností Kupujúcim, resp. v prípade nemožnosti realizácie objednaného zážitku zo strany Poskytovateľa služby. V takomto prípade je predávajúci povinný vrátiť plnú sumu za objednaný Zážitkový poukaz, resp. Darčekovú poukážku najneskôr do 15 dní od písomného odstúpenia od zmluvy na účet Kupujúceho, resp. Držiteľa poukazu.

Prevádzkovateľ má v prípade zistenia nesprávnych, resp. inak neplatných informácií uvedených v popise Zážitku, kvôli ktorým nemôže byť Zážitok ponúkaný, právo stiahnuť Zážitok z ponuky. V takomto prípade sa všetky vystavené Zážitkové poukazy k danému Zážitku rušia a Kupujúcim bude na účet do 14 dní vrátená plná cena za objednaný zážitok.

Kupujúci alebo Držiteľ poukazu môže odstúpiť od zmluvy v prípade, že Poskytovateľ služby alebo Prevádzkovateľ objednaný Zážitok ďalej neponúka. V takomto prípade má Kupujúci alebo Držiteľ poukazu nárok na:

- vrátenie plnej výšky kúpnej ceny daného Zážitku. V takomto prípade je Prevádzkovateľ povinný do 14 kalendárnych dní zaslať túto čiastku na účet Kupujúceho alebo Držiteľa poukazu.

alebo

- výmenu za iný Zážitkový poukaz v rovnakej alebo nižšej cene ako cena daného Zážitkového poukazu v čase jeho zakúpenia. V prípade záujmu o výmenu za Zážitkový poukaz vo vyššej cene Kupujúci alebo Držiteľ poukazu uhradí rozdiel medzi týmito cenami.

V prípade nemožnosti realizácie objednaného Zážitku zo strany Poskytovateľa služby alebo Prevádzkovateľa z dôvodu zákazu/obmedzenia vydaného nadradeným úradom alebo inštitúciou, prípadne kvôli technickým problémom neumožňujúcim realizáciu objednaného Zážitku podľa uvedenej špecifikácie a podmienok využitia, bude Kupujúcemu alebo Držiteľovi poukazu predĺžená platnosť Zážitkového poukazu minimálne o také obdobie, o ktoré bola skrátená možnosť využitia objednaného Zážitku v sezóne jeho realizovateľnosti. Kupujúci alebo Držiteľ poukazu má v takomto prípade tiež nárok na výmenu za iný Zážitkový poukaz v rovnakej alebo nižšej cene ako cena daného Zážitkového poukazu v čase jeho zakúpenia. V prípade záujmu o výmenu za Zážitkový poukaz vo vyššej cene Kupujúci alebo Držiteľ poukazu uhradí rozdiel medzi týmito cenami.

XI. Súkromie

Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov poskytuje Prevádzkovateľovi ako aj Poskytovateľovi osobné údaje uvedené v objednávkovom formulári (t.j. meno, priezvisko, adresa, tel. číslo a e-mail) dobrovoľne a slobodne. Osobné údaje budú použité Prevádzkovateľom a Poskytovateľom na potreby uplatnenia Zážitku.

Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu si je vedomý, že Prevádzkovateľ na účely uplatnenia objednaného zážitku ako aj na reklamné a marketingové účely spracúva osobné údaje v mene Poskytovateľa na základe ustanovenia § 4 ods. 2 písm. d) Zákona o ochrane osobných údajov. Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu týmto súhlasí s poskytnutím a sprístupneným osobných údajov na uvedené účely. Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu si je vedomý, že bez tohto súhlasu nie je možné plnenie Zážitku.

Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu súhlasí s uvedením slovného hodnotenia Poskytovateľa na stránke Prevádzkovateľa, ktoré Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu uviedol na stránke www.NajZazitky.sk, resp. aplikácií pridruženej k stránke. V prípade použitia fotografie k slovnému hodnoteniu, udeľuje Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu časovo a geograficky neobmedzenú licencia bez nároku na odplatu na použitie fotografie Prevádzkovateľov alebo Poskytovateľom za účelom prezentácie, na marketingové alebo reklamné účely. V prípade, že sa na predmetnej fotografií nachádzajú iné osoby, Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu je povinný zaistiť súhlas s použitím diela všetkých týchto osôb. Za prípadné porušenie tejto povinnosti nenesie Prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť.

Kupujúci, resp. Držiteľ poukazu má právo kedykoľvek písomne alebo e-mailom požiadať o odvolanie súhlasov uvedených v tomto článku zmluvy.

XII. Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky platia odo dňa ich súhlasu Kupujúcim, ak nie je písomne dohodnuté inak. Kupujúci súhlasom s týmito VOP potvrdzuje, že si ich riadne prečítal, úplne im porozumel, nebol uvedený do omylu a súhlasí s nimi bez výhrad a v plnom rozsahu. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, nezodpovedá Poskytovateľ Kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Ustanovenia zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

V prípade, ak by bolo akékoľvek ustanovenie týchto VOP uznané príslušným súdom alebo iným orgánom neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným, alebo by vznikol rozpor s platnou legislatívou, bude takéto ustanovenie považované za vypustené a ostatné ustanovenia budú naďalej trvať, ak z povahy takého ustanovenia alebo z jeho obsahu alebo z okolností, za ktorých bolo uzavreté, nevyplýva, že ich nemožno oddeliť od ostatného obsahu tejto zmluvy. Zmluvné strany v takomto prípade uzavrú také dodatky k týmto VOP, ktoré umožnia dosiahnutie výsledku rovnakého, a ak to nie je možné, potom čo najbližšieho tomu, akého sa malo dosiahnuť neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným ustanovením.

Poskytovateľ si vyhradzuje právo jednostranne meniť alebo dopĺňať tieto VOP. Akékoľvek zmeny týchto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.NajZazitky.sk. Právne vzťahy vyplývajúce zo zmluvy sa spravujú vždy všeobecnými obchodnými podmienkami účinnými v čase záväznej objednávky.

 

Tieto obchodné podmienky platia odo dňa ich súhlasu Kupujúcim, ak nie je písomne dohodnuté inak.